Archiwum kategorii: Myszki

Przekazanie klucza

17 czerwca wszystkie grupy spotkały się w sali Pszczółek na Uroczystości Przekazania Klucza.

Podczas spotkania wszystkie grupy pożegnały Biedroneczki, które idą już do szkoły. Biedroneczki zaprezentowały nam 2 występy artystyczne- I dziewczynek, II chłopców. Tymi pokazami udowodnili nam, że są już gotowi na przygodę w szkole.

Następnie pozostałe grupy zaprezentowały się ze swoimi pożegnalnymi występami dla Biedroneczek. Grupa Pszczółek wręczyła Biedroneczkom prezenty – długopisy z grawerowanymi imionami, które zapewne przydadzą im się w szkole.

Później delegacja z Biedronek wręczyła Klucz Wiki, nowej najstarszej grupie, czyli Pszczółkom. Spotkanie zakończyło się wspólną zabawą przy muzyce.

Tego dnia pożegnaliśmy również dzieci z grupy Pszczółki, które odchodzą do szkoły 🙂 – Ala, Kacper, Bartek, Emilia

LINK DO WIĘKSZEJ ILOŚCI ZDJĘĆ

Wakacje

Ostatni tydzień zajęć w tym roku przedszkolnym upłynął nam na rozmowach o wakacjach: zastanawialiśmy się, gdzie można pojechać, jak być bezpiecznym podczas wyjazdów i żegnaliśmy się ze sobą. Słuchaliśmy drugiej części Letnich opowieści Małgorzaty Szczęsnej – opowiadań: Echo w Tatrach, Na plaży oraz Listy i pocztówki. Zastanawialiśmy się, jakimi środkami transportu można podróżować w trakcie wakacji. Przedszkolaki brały udział w różnych zajęciach związanych z górami, rzekami, jeziorami i morzami. Zastanawialiśmy się, co można znaleźć w lesie, a co w parku. Dzieci dowiedziały się, co zrobić, gdyby się zgubiły podczas wyjazdu, i uczyły się bezpiecznie posługiwać swoimi danymi (imię, nazwisko, imiona rodziców, adres). Mówiliśmy też o ostrożności w kontaktach z obcymi zwierzętami i podczas aktywności nad wodą.

Wycieczka do ZOO

W środę nasze Myszki udały się na długo i niecierpliwie wyczekiwaną wycieczkę do ZOO w Oliwie. Podróż rozpoczęliśmy w nowym, klimatyzowanym autokarze, dzięki czemu dzieciom było wygodnie i bezpiecznie – niemal wszystkie pamiętały o zapięciu pasów. Na miejscu zjedliśmy drugie śniadanie, a później zaczęliśmy zwiedzanie. Widzieliśmy duże i małe dzikie zwierzęta – słonie, zebry, żyrafy, geparda, lwy i hipopotamy oraz wiele innych. Podczas ich podziwiania utrwalaliśmy liczenie oraz dodawanie. Niestety zoo okazało się za duże dla naszych małych nóżek, dlatego nie zdołaliśmy zobaczyć wszystkich atrakcji przygotowanych dla zwiedzających. Na koniec naszej wycieczki zjedliśmy obiad oraz zapasy z naszych plecaków i zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do przedszkola.

Rozdanie nagród za surowce wtórne

We wtorek 11 czerwca wszystkie grupy spotkały się w sali Pszczółek. Powodem naszego spotkania była bardzo miła okoliczność – Rozdanie nagród za Udział w Selektywnej Zbiórce Odpadów.

Pani dyr. Olga przekazała nam informacje dotyczące konkursów rozstrzygniętych przez Zakład Utylizacji Odpadów w Elblągu. Nasze przedszkole zostało nagrodzone dwiema nagrodami

• za ilość zebranych surowców
  • I miejsce w konkursie na film „PSZOK”

Każde dziecko, które przyniosło surowce do przedszkola zostało nagrodzone 🙂

Zachęcamy do udziału w konkursie w przyszłym roku